Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Certyfikat PN-EN ISO 9001:2009
Regionalne punkty sprzedaży

 

Gliwice: Centrum Zaopatrzenia Szkół Micromedia Micromedia

Jelenia Góra - Wektor Wektor

 

Kalisz: Cezas ABC Cezas ABC Kalisz

 

Konin: Cezas Wielkopolska Cezas Wielkopolska

 

Łódź - Centrum Zaopatrzenia Szkół Moedu  Centrum Zaopatrzenia Szkół Moedu

 

Łódź - ProAbis ProAbis Łódź

 

Łódź - Cezas Łódź Cezas Łódź

 

Opole: ABC Edukacja ABC Edukacja

 

Rzeszów: CEZAS  Cezas Rzeszów

 

Warszawa: Maria Skoczeń MHDruk MHDRUK

 

Wrocław: FHU JAWE  JAWE

 

Ziębice: Legrant PPHU Legrant Ziębice

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Partnerzy:

ecrk

 Dyrektor Szkoły

Cenniki do pobrania
Reklamacje i zwroty

Reklamacje -informacje dla konsumentów

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 400 28 82, faksem 22 379 76 36 lub mailowo biuro@edulex.com.pl

Istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, rekomendujemy sporządzić protokół rozbieżności.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, zalecamy dołączenie do niego pisemnego oświadczenia, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 
  4. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@edulex.com.pl lub telefonicznie: 22 400 28 82. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów - informacje dla konsumentów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie niezmienionym, o ile to możliwe w granicach zwykłego zarządu. W miarę możliwości powinien zostać zapakowany w oryginalne opakowanie.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Prześlij pisemne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy - biuro@edulex.com.pl - odstąpienie od umowy - formularz odstąpienia od umowy.
  2. W ciągu 14 dni odeślij zakupiony produkt w stanie niezmienionym o ile było to możliwe w granicach zwykłego zarządu i  w miarę możliwości oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
    W ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Dostępność produktów

Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane - od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów trudno dostępnych). Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.

Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

Umowa zawierana z Konsumentem zostanie zrealizowana w terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia. W przypadku braku możliwości wykonania umowy Klient zostanie o tym poinformowany i zostaną mu zwrócone w tym terminie wszelkie kwoty wpłacone na poczet realizacji umowy.

Forma płatności

Płatność przelewem - faktura pro-forma - przedpłata za zamówione produkty obejmuje wszystkie osoby fizyczne, osoby fizycznie prowadzące działalność gospodarczą oraz firmy.
W przypadku państwowych placówek oświatowych, 14 dniowy termin płatności od momentu wystawienia faktury. Faktura dostarczana wraz z zakupionym towarem.

» formy płatności

Forma dostawy

Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia zazwyczaj w 1-2 dni robocze od nadania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl