- Ewidencja (1)
Zwroty i reklamacje
Reklamacje -informacje dla konsumentów
- Przy dostawie przesyłki sprawdź czy opakowanie zewnętrzne nie nosi żadnych uszkodzeń (dziur,wgnieceń, większych rozdarć).
- Jeśli nie będziesz mógł osobiście odebrać przesyłki poinformuj osobę odbierającą w Twoim imieniu o najważniejszych krokach przy odbiorze przesyłki.
- Pamiętaj, aby sprawdzić towar przy kurierze. W momencie w którym otrzymasz przesyłkę od razu rozpakuj ją – kurier ma obowiązek poczekać, abyś mógł sprawdzić przesyłkę w jego obecności.
- Jeśli przesyłka nosi bardzo wyraźne, widoczne ślady uszkodzenia – po prostu odmów przyjęcia towaru i poinformuj nas o tym.
- Jeśli stwierdzisz uszkodzenie przesyłki zażądaj od kuriera dostarczającego spisania PROTOKOŁU SZKODY, jest to dokument wymagany przez firmy kurierskie do złożenia reklamacji.
- Zrób zdjęcia uszkodzenia przesyłki, opakowania itd.
- Pamiętaj, aby odpowiednio spisać PROTOKÓŁ SZKODY z kurierem.
- Bez protokołu szkody nie będziemy mogli rozpatrzyć reklamacji.
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, zalecamy dołączenie do niego pisemnego oświadczenia, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
- W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@edulex.com.pl lub telefonicznie: 22 400 28 82. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów - informacje dla konsumentów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie niezmienionym, o ile to możliwe w granicach zwykłego zarządu. W miarę możliwości powinien zostać zapakowany w oryginalne opakowanie.
Koszty transportu zwrotu ponosi klient.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Prześlij pisemne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy - biuro@edulex.com.pl lub adres: ul. Meander 1, 02-791 Warszawa - odstąpienie od umowy - formularz odstąpienia od umowy.
- W ciągu 14 dni odeślij zakupiony produkt w stanie niezmienionym o ile było to możliwe w granicach zwykłego zarządu i w miarę możliwości oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
W ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zostanie dokonany zwrot pieniędzy. - Formularz zwrotu (wzór)