Zwroty i reklamacje

Reklamacje -informacje dla konsumentów

  1. Przy dostawie przesyłki sprawdź czy opakowanie zewnętrzne nie nosi żadnych uszkodzeń (dziur,wgnieceń, większych rozdarć).
  2. Jeśli nie będziesz mógł osobiście odebrać przesyłki poinformuj osobę odbierającą w Twoim imieniu o najważniejszych krokach przy odbiorze przesyłki.
  3. Pamiętaj, aby sprawdzić towar przy kurierze. W momencie w którym otrzymasz przesyłkę od razu rozpakuj ją – kurier ma obowiązek poczekać, abyś mógł sprawdzić przesyłkę w jego obecności.
  4. Jeśli przesyłka nosi bardzo wyraźne, widoczne ślady uszkodzenia – po prostu odmów przyjęcia towaru i poinformuj nas o tym. 
  5. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie przesyłki zażądaj od kuriera dostarczającego spisania PROTOKOŁU SZKODY, jest to dokument wymagany przez firmy kurierskie do złożenia reklamacji.
  6. Zrób zdjęcia uszkodzenia przesyłki, opakowania itd.
  7. Pamiętaj, aby odpowiednio spisać PROTOKÓŁ SZKODY z kurierem.
  8. Bez protokołu szkody nie będziemy mogli rozpatrzyć reklamacji.
  9. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, zalecamy dołączenie do niego pisemnego oświadczenia, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  10. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  11. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 
  12. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@edulex.com.pl lub telefonicznie: 22 400 28 82. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów - informacje dla konsumentów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie niezmienionym, o ile to możliwe w granicach zwykłego zarządu. W miarę możliwości powinien zostać zapakowany w oryginalne opakowanie.

Koszty transportu zwrotu ponosi klient.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Prześlij pisemne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy - biuro@edulex.com.pl lub adres: ul. Meander 1, 02-791 Warszawa - odstąpienie od umowy - formularz odstąpienia od umowy.
  2. W ciągu 14 dni odeślij zakupiony produkt w stanie niezmienionym o ile było to możliwe w granicach zwykłego zarządu i  w miarę możliwości oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
    W ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  3. Formularz zwrotu (wzór)

 

 

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl